Skip to content

Arabisktalande administratör Är du en person som trivs med att organisera, strukturera och har erfarenhet av att arbeta inom administration, schemaläggning och kundservice? Då kanske detta är helt rätt för dig.

Arbetsbeskriving

Om jobbet

Är du en person som trivs med att organisera, strukturera och har erfarenhet av att arbeta inom administration, schemaläggning och kundservice? Då kanske detta är helt rätt för dig.

Vi söker nu en administratör med placering i Malmö. I rollen behöver du ha praktisk arbetslivserfarenhet inom administration och kundtjänst. Du besitter därför god datorvana och är van att arbeta i Microsoft Office. Du behöver kunna hantera en varierande arbetsbelastning.

 

Din roll innefattar:

- Kundservice, hjälpa kunder med olika ärende

- Schemaläggning och planering vid sjukdom

- Kontroll av tidrapporter

- Daglig kontakt med personliga assistenter och uppföljning av arbetsuppgifter

- Skanning av olika dokument

- Dokumentering av samtal med brukare/ assistenter

 

Din Profil

Du vågar att ta tag i saker och är flexibel, prestigelös och noggrann i ditt arbete. Du ser inte problem utan hittar lösningar i stället. Då vi har kunder som talar arabiska så är det ett krav att du talar både arabiska och svenska flytande.

 

Tjänsten är ett vikariat för föräldraledighet och är på 70% med start i mitten av maj 2024 och ett år framåt.

 

Välkommen med din ansökan!

 

 

 

Om anställningen

Lön

Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön

Var ligger arbetsplatsen?

Helmfeltsgatan 2
21148 Malmö

Arbetsgivaren



Ansökningstiden har gått ut!

Kontakt

Strandbergs Personlig assistans AB
Suzanne Abbod
0704-017706
Suzanne@strandbergs-assistans.se

Meriter / Erfarenheter

Här listas de önskemål av erfarenheter / meriter för tjänsten. Röda är krav och gröna är meriterande. Kontrollera på din sida att du bockat för de som matchar dig och dina erfarenheter.

Meriterande eller Krav